Posted by : Unknown 16 marca 2013

Trochę o blogu

Witajcie!

Moja twarz będąca w Giżycku
Zastanawiałem się ostatnio nad przyszłością mojego bloga. Doszedłem do wniosku, że zmieniam trochę strategię. Będę na nim nie tyle co porady (choć to też), ale będzie to mój osobisty blog motywujący mnie i was do stawianie sobie kolejnych to wyzwań. Mam nadzieję, że taka formuła bardziej wam się spodoba niż suche porady o rozwoju osobistym :).


Wyzwania

1. Półmaraton

Dnia dzisiejszego 16marca 2013 roku ogłaszam wszem i wobec, że podejmuję się startu w półmaratonie!

Jest tylko jeden problem, start planowałem na czerwiec, jeszcze przed zakończeniem roku szkolnego, ale czytając regulaminy z każdej strony dobiega mnie informacja o musie ukończenia 18 roku życia, a ja kończę 18 lat dopiero w lipcu.

Chociaż...dla mnie nie ma przeszkód !

Poradzę sobie w tej sytuacji i sądzę, że wystartuję już w czerwcu!

O przygotowania postaram się stale informować poprzez blog, facebook lub tweeter jesli takowe założę, a planuję.

A w następnym sezonie MARATON!

2. Pociągiem dookoła Polski w weekend!

Tak, dobrze przeczytałeś, a co najlepsze, planuję to już za tydzień, a jeżeli nadal będzie tak zimno jak teraz podróż przełożę na tydzień po świętach.

W skrócie, wraz z moimi 2 kolegami postanowiliśmy zakupić bilet podróżnika i wykorzystać pewien weekend na maksa. Pragniemy odwiedzić Katowice, Wrocław i Trójmiasto. Nie mamy żadnych punktów do zwiedzania, jedziemy tam dla przygody i oderwania się trochę od rutyny. Jeśli chciałbyś nas oprowadzić, albo się z nami spotkać, to pisz śmiało!

Planujemy wspólnie założyć bloga o tematyce podróżniczej. Jeżeli jesteś ciekawy to wyczekuj, bo naprawdę warto!


3. Język hiszpański

Kolejne z Giżycka, tym razem w tle jezioro Niegocin
Tak, zmagania z tym pięknym językiem zaczynam już od kwietnia. Jego znajomość jest moim marzeniem, więc dlaczego go nie zrealizować już teraz?

Ty również podejmij się wyzwań i podziel się nimi w komentarzu!

Leave a Reply

Każdy komentarz motywuje mnie do motywowania Ciebie! Skrobnij coś ; )

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

A tyle osób mnie już odwiedziło

Aktualne wyzwania

-Hablar en español,
-Harmonica 30 days challange,
-Maroko,
-Kalistenika 6x w tyg.

Like it!

Popularne Posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © Sięgaj wyżej -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -