Posted by : Unknown 26 czerwca 2013


Wrocek!

Nie pisałem baaaardzo długo. A to z racji tego, że miałem trochę na głowie. Jak to w życiu ucznia w tym okresie bywa biegałem i poprawiałem oceny na wyższe, cóż opłacało się bo świadectwo będzie posiadać piękny czerwony pas :D.

Oprócz szkoły zdążyłem być jeszcze tydzień w podróży! Mianowicie w końcu doczekałem się kursu skałkowego, który odbyłem na południe od Krakowa w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Kurs oceniam jak najbardziej pozytywnie, ale jako że miałem pierwszy w ogóle kontakt ze wspinaniem ogarnięcie tego wszystkiego było dla mnie bardzo ciężkie, ale pasja i chęci do wspinania pozostały, także teraz tylko szlifować umiejętności na panelu, szukać partnera i ruszać w ukochane Tatry :).

Po kursie, od razu wybrałem się do Wrocławia na 2 dni, aby spotkać się z moją autostopowiczową partnerką na tegoroczne wakacje i omówić plan podróży.

A po za tym wszystkim to ćwiczę, sporo czytam, ogarniam rzeczy i formalności na wakacyjnego tripa i zastanawiam się nad życiem. Szczerze mówiąc trochę zapomniałem o blogu i nie chciało mi się go ogarniać, w głowie świta mi pomysł aby trochę go zmienić, ale co z tego wyniknie zobaczymy.

Oczekujcie na artykuły!

Leave a Reply

Każdy komentarz motywuje mnie do motywowania Ciebie! Skrobnij coś ; )

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

A tyle osób mnie już odwiedziło

Aktualne wyzwania

-Hablar en español,
-Harmonica 30 days challange,
-Maroko,
-Kalistenika 6x w tyg.

Like it!

Popularne Posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © Sięgaj wyżej -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -