Posted by : Unknown 31 grudnia 2013

Podsumowanie roku

 To był rok zmian, to był rok rozwoju osobistego, poznania siebie, swoich możliwości, chęci, realizowania marzeń, przełamywania barier, rok samodyscypliny.

Udowodniłem przed wszystkim sobie że nie ma rzeczy niemożliwych a od spełnienia marzeń dzieli nas tylko decyzja o tym czy chcemy, aby stałe się one w życiu naszą rzeczywistością.

Żegnaj 2013...

Tego roku zacząłem żyć... co udało mi się zrobić?

- rzeczą pierwszą było założenie tego bloga, czego efekty widzicie, lubię inspirować innych i napędzać ich zmiany, dlatego to piszę, blog nie jest popularny ale niektórzy go czytają co widzę po komentarzach, dzięki!

- uporządkowałem swoje życie, posiadam wiele teczek z różnymi pomysłami, wiele projektów zapisanych i gotowych do zrealizowania, wiele celów i marzeń do spełnienia, posiadam także odłożone na nie pieniądze, pokonałem lenia, jestem bardziej zorganizowany,

- zmieniłem się - jestem pewniejszy siebie i znam swoją wartością, kieruję się swoimi celami, ale przy tym staram się nie być egoistą, wielu ludzi w dzisiejszych czasach popełnia błąd realizując cudze marzenia zapominając o swoich, nie róbcie tego błędu!

- nie było tygodnia(może po za tymi spędzonymi w podróży) żebym nie ćwiczył, nie trzymał się swojego planu oraz nie odżywiał się zdrowo, to wskazuję na wysoko poprawę samodyscypliny :),

- przełamałem swoją barierę i pojechałem na stopa w Bieszczady,

- aby w wakacje pojechać na stopa do Portugalii i Hiszpanii podróżując przez ok. miesiąc i przeżyć trochę przygód,

- zacząłem się uczyć hiszpańskiego i co najlepsze jako tako potrafię coś po tym języku wybąkać :P (oczywiście nauka jest cały czas w progresji),

- ukończyłem kurs skałkowy

- ukończyłem wiele innych, mniejszych celów...

Myślę, że nie zmarnowałem tego roku.

Witaj 2014!

Plany na 2014? Jak na razie żadnych większych nie ma, podróżniczo początek roku (bo już za 3 tygodnie) zapowiada się ciekawo, gdyż polecę do Maroka, ale jeśli chodzi o wakacje to czeka mnie praca i zarabianie na marzenia, bo tak, rzeczywistość jest smutna i pracować na marzenia też trzeba.

 Chcę jeszcze realizować się w końcu w swojej pasji wspinaczkowej... już od pół roku czekam na ściankę wspinaczkową w moim mieście.

Co będzie dalej w tym 2014? Zobaczymy, ale tego roku również nie zamierzam zmarnować.

Słuchajcie, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście to pamiętajcie że pieniądze nie spadną Wam z nieba, i marzenia same się nie zrealizują, musicie wziąć życie w swoje ręce! Pamiętajcie że:

Dobry plan konsekwentnie wykonany dzisiaj, jest lepszy, niż idealny plan wykonany jutro.
George Patton
amerykański generał
Bo rozwój osobisty = planowanie.

Życzę Wam wszystkim szczęśliwego, pełnego spełnionych marzeń nowego roku, wysokiej samodyscypliny i wytrwałości w realizowaniu postawionych sobie celów! Pamiętajcie też o swoich przyjaciołach i rodzinie, dawajcie im ciepło i czyńcie świat lepszym. Jeszcze raz wszystkiego dobrego!

Szczęśliwego nowego roku 2014, a jeszcze w tym roku bawcie się dobrze i przed wszystkim z głową :)

Leave a Reply

Każdy komentarz motywuje mnie do motywowania Ciebie! Skrobnij coś ; )

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

A tyle osób mnie już odwiedziło

Aktualne wyzwania

-Hablar en español,
-Harmonica 30 days challange,
-Maroko,
-Kalistenika 6x w tyg.

Like it!

Popularne Posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © Sięgaj wyżej -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -