Posted by : Unknown 20 stycznia 2014

1 urodziny bloga!


Chciałem się tylko pochwalić, że blog obchodzi swoje pierwsze urodziny! Dokładnie rok temu, kiedy w moim województwie zaczęły się ferie zimowe zdecydowałem się na dzielenie się z Wami rzeczami, które mnie interesują, na inspirowanie Was oraz przekazywanie postępów w moim rozwoju osobistym.


W ciągu tego roku

-napisałem i opublikowałem 61 postów co daje średnio 1 post co 5 dni,

-najpopularniejszymi wpisami okazały się kolejno: Motywujące cytaty, Jak zacząć czytać książki oraz Jak czytać książki o samorozwoju,

-bloga wyświetlono 12,136 razy,

-dostałem troszkę "lajków" na Facebooku,

-założyłem kanał na YouTube i opulikowałem na nim 4 filmiki, m.in. z wakacyjnej podróży,

-założyłem drugiego bloga, w którym opisuję moje podróże wraz z kosztorysami, pokazując że każdy może to zrobić!

 Ale statystyki się nie liczą. Jeśli chcecie poczytać co w ogóle udało mi się osiągnąć w roku 2013 m.in. dzięki prowadzeniu tego bloga(czyli odpowiedź na pytanie co dał mi blog) to zapraszam do wpisu gdzie podsumowuję poprzedni rok.


Happy birthday niech każdy dzień będzie szczęśliwy! A tutaj krótka i pozytywna piosenka na dobry dzień dla Was :)

       Źródło obrazka: http://www.galerialimonka.pl/pics/prod/lekue_cyfry_jedynka_2.jpg

      Leave a Reply

      Każdy komentarz motywuje mnie do motywowania Ciebie! Skrobnij coś ; )

      Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

      A tyle osób mnie już odwiedziło

      Aktualne wyzwania

      -Hablar en español,
      -Harmonica 30 days challange,
      -Maroko,
      -Kalistenika 6x w tyg.

      Like it!

      Popularne Posty

      Obsługiwane przez usługę Blogger.

      - Copyright © Sięgaj wyżej -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -