Posted by : Unknown 16 lutego 2014



Ciągle narzekasz. Ciągle mówisz, że chciałbyś zmienić swoją sylwetkę, ale w głębi duszy nie wierzysz to że możesz to zrobić. Przestań w końcu gdybać, powiedz sobie że chcesz zmienić swoją sylwetkę, nakreśl plan i zacznij działać. Przede wszystkim uwierz że wszystko jest możliwe!

 Schudnij grubasie!



Musisz zrozumieć, że ludzkie ciało to nie kosz, który wchłania i równie dobrze wydala wszystko co zjesz.

Jedzenie i uprawianie sportu ma znaczenie. Ludzkie ciało to najnowocześniejsza maszyna, a o takie cudeńka należy poprawnie dbać.

Tak jak w maszynie, dla sprawności układu musisz zmieniać olej, musisz ją czyścić i pielęgnować, tak musisz dawać odpowiednie składniki i zapewniać odpowiednią porcję ruchu dla Twojego ciała.

Jeśli chcesz żyć dłużej, cieszyć się zdrowiem i energią i mieć w 100% sprawną swoją „maszynę” musisz w końcu zmienić swoje nawyki i zacząć działać.

O tym jak to zrobić pisałem już w paru artykułach, m.in.:

  • Najlepsza dieta pod słońcem – czyli moja recepta i mój sposób żywienia, dzięki któremu osiągnąłem to co zamierzałem bez męczenia się z 1000 kilokalorii dziennie,

Masz już receptę. Teraz pora, żebyś rozrysował sobie plan działania, ustalił cel i wziął się w końcu za siebie, a tymczasem udowodnię Tobie że…

Wszystko jest możliwe

 
 
Kiedyś wyglądałem tak jak to widzisz na zdjęciu powyżej, zawsze marzyłem o tym żeby schudnąć, żeby w końcu czuć się „normalnie”, zawsze przeszkadzał mi ten balast ale nie potrafiłem się porządnie zabrać do tego, aby się go całkowicie pozbyć.


20 sierpnia 2012 to dzień w którym stwierdziłem , że już nigdy więcej nie chce być taki jak teraz, chcę zmienić swoje życie raz na zawsze. Uwierzyłem w sukces i osiągnąłem to!


Musisz wiedzieć, że to nie jest tak, że pstrykniesz palcem i za tydzień będziesz miał pożądany efekt. Treningi to ciężka praca, cierpliwość i przede wszystkim wytrwałość, a nagrodą jest upragniona sylwetka i poczucie spełniania i osiągnięcia celu. Powyższa przemiana to proces 2 lat.

Zdrowie i sport stał się moim stylem życia. Nie wyobrażam sobie żyć bez treningów. Sport uzależnia i daje rezultaty, daj się wciągnąć a nie pożałujesz!
 
Ty też możesz się zmienić, uwierz w to i zacznij działać :)

Źródło obrazka: http://storage.sfd.pl/1/images2011/20110304191608.jpg

Leave a Reply

Każdy komentarz motywuje mnie do motywowania Ciebie! Skrobnij coś ; )

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

A tyle osób mnie już odwiedziło

Aktualne wyzwania

-Hablar en español,
-Harmonica 30 days challange,
-Maroko,
-Kalistenika 6x w tyg.

Like it!

Popularne Posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © Sięgaj wyżej -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -