Posted by : Unknown 20 stycznia 2013

Kim jestem i...z czym to się je?

To tak pokrótce, to jestem taki sam jak TY...no może trochę inny, bo przecież każdy jest inny, ale chodzi mi o jedną ważną rzecz która nas łączy.

Jestem nastolatkiem!

I jako nastolatek na tym blogu będę chciał przybliżyć Tobie treści związane z Twoim rozwojem, przy okazji pozwoli mi to kształcić również siebie.

Uczyńmy świat lepszym! Postaw na ciągły rozwój swojej osoby, stań się asertywnym, pełnym chęci do działania nastolatkiem który nie zważa na zdanie innych. Bo po co? Najważniejsze to obrać swoją drogę i dążyć do z góry wyznaczonego celu, zapamiętaj to sobie!

Adresat czyli TY!

Jak mówi podtytuł bloga, jest on przeznaczony od nastolatka dla nastolatków. Treści w nim zawarte będą pisane na luzie, nie mamy przecież niskiej pensji i 40 lat żeby narzekać na wszystko co nas otacza i pisać patetycznym stylem wymagającym "dojrzałości" na pokaz.

Nie oznacza to że jeśli jesteś studentem czy jakąkolwiek inną osobą to od razu pierwsze co masz zrobić to nacisnąć klawisz "x" w prawym górnym rogu. Nawet jeśli jestem młodszy od Ciebie możesz się czegoś nauczyć, prawda?

Zachęcam również do dyskusji w komentarzach i wysyłania mi e-maili, no bo kto tworzy bloga jak nie WY!

To o czym w końcu piszę?

Samorozwój? Jestem na TAK!

Być może słyszałeś już o takim terminie, jeśli nie, to usłyszysz!
Na tym blogu postaram się Tobie przybliżyć tą cudowną dziedzinę! Mam pomysł na lepszego Ciebie!

Samorozwój to nic innego jak danie sobie okazji bycia najlepszą wersją siebie i wyciśnięcia z niego wszystkiego czego się da.

Samorozwój da Tobie:

  • szybkie możliwości nauki i to nie tylko tego co "zadali do szkoły" : ),
  • więcej znajomych,
  • nauczy Cię pasjonować się życiem,
  • rozwiązywać problemy, które teraz myślisz że są "nie do rozwiązania",
  • będziesz miał więcej czasu na wszystko,
  • motywację bez granic,
  • rozwinie w Tobie kreatywność,
  • pieniądze, pasje, spełnianie marzeń!
Mam wymieniać dalej? Nie! Bo więcej zalet w przyszłości znajdziesz sam!

Oprócz samych zagadnień polecę też Tobie to co robię ja, czyli czytanie książek związanych z tą tematyką!

 

Być jak Rocky, Forrest Gump i motywować innych!

To jeden z moich celów, zmotywowanie Ciebie do działania!

Bo widzisz, w życiu nastolatka nie chodzi o to żeby "jakoś to przechodzić" od poniedziałku i "byle do piątku" nie robiąc w tygodniu nic. Jaki sens ma takie życie? Zadaj sobie pytanie Co sensownego, co wpłynęło na mnie, "ulepszyło mnie", zrobiłem przez ostatni miesiąc; co robię w wolnym czasie żeby poszerzać horyzonty i nie być szarym człowieczkiem?

Jeśli odpowiedź brzmi "Nic" lub "Niewiele",  to co zamierzasz z tym zrobić? Dalej siedzieć na dupie i nie robić to co większość z Twoich kolegów z klasy?

Spróbuj działać! To nic nie kosztuje a może dać Ci wiele korzyści. Postaw na ciągłą zmianę i realizację swoich marzeń, a jak się załamiesz i stracisz motywację...wejdź na mojego bloga i z uśmiechem na twarzy powiedz sobie "nie poddam się, będę walczył dalej, to za wiele dla mnie znaczy"!

 

Ciekawostki, porady. Tego też się dowiesz!

  1. Czy wiesz że możesz objechać Europę za darmo?
  2. Czy wiesz że sport i obieranie sobie celów da Ci więcej czasu niż miałbyś to przeznaczyć na siedzenie przed komputerem?
  3. Jak czytać szybciej? Śledź tekst długopisem lub innym "wskaźnikiem" co podwoi lub potroi Twoją prędkość czytania!
  4. Dlaczego musisz iść na studia?
  5. Rób notatki, rysuj, planuj, powieś zdjęcie człowieka sukcesu na tablicy - to pozwoli Ci mieć ciągłą motywację!

Podsumowując

Skoro wiesz już o czym będę pisał, wiesz co możesz zyskać a co stracić(nic). To sam podejmij właściwą decyzję czy chcesz śledzić mojego bloga czy nie.

Tymczasem następne 2 posty już dzisiaj wieczorem! Pierwsza recenzja i.... :-)

Leave a Reply

Każdy komentarz motywuje mnie do motywowania Ciebie! Skrobnij coś ; )

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

A tyle osób mnie już odwiedziło

Aktualne wyzwania

-Hablar en español,
-Harmonica 30 days challange,
-Maroko,
-Kalistenika 6x w tyg.

Like it!

Popularne Posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © Sięgaj wyżej -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -