Posted by : Unknown 03 lutego 2013



Cóż, założenia były bardzo ambitne, a przedstawiały się one tak:

06:40-07:30 - pobudka i poranne bieganie (5km)
07:35-8:35 - śniadanie, kawa i czytanie książek o rozwoju osobistym
08:40 - ćwiczenia
10:30-13:00 - blog/nauka html/nauka obróbki cyfrowej
13:30-15:00 - czytanie kolejnej książki
15:30-17:00 - coś bardziej artystycznego, granie na gitarze/nauka rysowania/nauka fotografii
17:30-22:00 - czytanie różnych blogów, udzielanie się na forach, planowanie, myślenie, jednym słowem taki produktywny relaks
22:00-22:30 - czytanie książki/słuchanie audiobooka i sen

Ile mi się z tego udało zrealizować?

Plany były ambitne, szczególnie z tym porannym bieganiem. Fakt, dałem radę przez pierwszy tydzień, potem poranne bieganie sobie odpuściłem na rzecz o godzinę dłuższego snu jak i późniejszego pójścia spać, tak po prostu czułem się lepiej, zamiast tego biegałem sobie dopiero po śniadaniu. Jestem zadowolony z tego, że ogólnie założenia zostały spełnione, przede wszystkim blog się rozwija, a to jest najważniejsze :).

Co udało mi się zrobić w ferie?

1. Przede wszystkim nie poddałem się i prowadzę bloga! Napisałem 21 postów(części z nich nie widzicie), z których średnio na jeden przeznaczyłem ok. godziny czasu.

2.
Przeczytałem 10 książek, a były to:
  • Netina&Złotemyśli.pl Skuteczny e-biznes
  • Tomasz Szopiński Efektywne zarządzanie czasem
  • Marcin Kijak Kurs tworzenia map myśli
  •  Bartłomiej Popiel Zrobię to dzisiaj
  • Ben Sweetland Bogać się kiedy śpisz
  • Jacek Piekara Mój przyjaciel Kaligula
  • Bartosz Nosiadek Zarabianie prawdziwych pieniędzy
  • Paweł Sygnowski Szybka nauka dla wytrwałych
  • Fotografia - Podręcznik dla początkujących i średniozaawansowanych
  • Joe Vitale Hipnotyczny Marketing
Czy coś z nich wyniosłem? Ależ oczywiście, ponieważ założyłem sobie zeszyt, w którym to notowałem sobie wszystkie praktyczne i przydatne rzeczy, które przydadzą mi się do mojego rozwoju.

3. Zainspirowany książką Getting Things Done Davida Allena, w której jestem w trakcie czytania założyłem sobie organizer. Wyrobiłem sobie nawyk planowania dnia co pozwala mi zrobić więcej i mieć ogółem więcej czasu. To bardzo przydatne, wam także to polecam!

4. Nauczyłem się HTML z darmowego kursu dostępnego w internecie, ta umiejętność bardzo mi się przyda. Niedługo zabieram się za CSS, a potem będę odkrywał kolejne tajniki tworzenia stron www.

5. Nauczyłem się podstaw fotografii no i postanowiłem, że po feriach zapisuje się na warsztaty fotograficzne w mojej miejscowej szkole artystycznej.

6. Obsługa Photoshopa także w końcu nie jest dla mnie zagadką i tajemnicą.

7. Ćwiczyłem 6 razy w tygodniu(co w sumie robię zawsze), a spaliłem 7539 kalorii.


8.
Wraz z kolegami wpadliśmy na pomysł aby założyć własny biznes, który do tego będzie samą przyjemnością, zaczynamy już niedługo, ale pierwsze biznesowe spotkanie już się odbyło.

To by było na tyle, jeśli chodzi o mnie. Dzisiejszy post miał na celu zmotywować Cię do aktywnego i produktywnego spędzania wolnego czasu. Jeśli ferie są przed Tobą, to zaplanuj je sobie odpowiednio!

A Ty czego dokonałeś w ferie? Napisz w komentarzu!


Leave a Reply

Każdy komentarz motywuje mnie do motywowania Ciebie! Skrobnij coś ; )

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

A tyle osób mnie już odwiedziło

Aktualne wyzwania

-Hablar en español,
-Harmonica 30 days challange,
-Maroko,
-Kalistenika 6x w tyg.

Like it!

Popularne Posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © Sięgaj wyżej -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -